9.11.10

Award fra Franske drømmer


 Jeg har vært så heldig å motta en Award fra
Trine med den flotte bloggen Franske drømmer.

Når man tar i mot denne Awarden gjør man følgende:

* Takker den man har mottatt prisen fra
* Kopierer Awarden til bloggen sin
* Forteller om 3 ting man liker å gjøre
* Sender prisen videre til 5 man føler fortjener den

§ Tusen takk til deg Trine som tenkte på meg §

 
3 ting jeg liker å gjøre: 
© Elsker å reise, aller helst til Naples i Florida©
© Koser meg med nettsurfing, spesielt nyhetssider, blogger og Finn©
© Er veldig glad i å kose meg hjemme sammen med familien©

Jeg vil gjerne gi Awarden videre disse flotte bloggene
som jeg varmt anbefaler alle å besøke:


 
;0) Det er hyggelig om dere ønsker å ta i mot Awarden,
men absolutt ingen sure miner om det ikke passer denne gangen ;0)




3 kommentarer:

Fruens sa...

Å gratulerer så mye med så fortjent award..
artig å bli litt mere kjent med deg

Klem fra Fruen

Kine sa...

ååå så koselig da,snill du er:)
Må si jeg er SÅ utrolig sløv med å kommentere,men setter STOR pris på ALLE som legger igjen en liten hilsen hos meg:)) Du har en helt herrlig blogg,mye lekkert å se hos deg!
Sier tusen takk igjen for denne awarden,utrolig hyggelig!!klæms

Huset På Figgen sa...

Gratulerer så masse med Awarden - vel fortjent! Ingen hemmelighet at jeg er en fan! Og du, tuuuusen takk snille du for at du ville gi den videre til meg! Min første Award! Jeg er så lykkelig! Jeg aksepterer så gjerne og skal lage innlegg nå før jeg legger meg! Stooor klem fra Huset på Figgen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...