29.10.10

Villa Minde i lokalavisen


Midt i flytteprosessen ble jeg kontaktet av en hyggelig journalist fra
lokalavisen vår, Østlandets Blad. Hun hadde sett bloggen min og
lurte på om jeg ville stille til et intervju i forbindelse med et
bolig- og interiørbilag avisen skulle ha i slutten av oktober.
 Journalisten syntes det var interessant at jeg hadde
valgt å "dokumentere" byggeprosessen via bloggen og mente
mange ville være interessert i å lese om det.


I går kom det på trykk og her er resultatet. Det er nok ikke så
lett å lese, men dette var det beste jeg fikk til ;0)
Hvis du trykker på bildet så blir det litt større.



10 kommentarer:

Martilie sa...

Så morro da! Rene kjendisen du nå :)

Og veldig kos å se bilde av deg :)

Ønsker deg en nydelig helg!
Nyt og kos deg..

Klem fra Tove

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så fin artikkel! Gratulerer :)

God helg!!

Manne's hverdag sa...

Så flott artikkel!!! GRATULERER SÅ MYE!!!

Ha en strålende helg!!!

Hilsen
Marianne

Drømme verden min! sa...

Så stas!
Og koselig å få en sniktitt på personen bak bloggen:)

God helg!

Klem fra Margit

Anno 2009 sa...

Så artig da. Skjønner jo journalisten godt da, som ønsket å skrive om deg og hjemmet ditt;).

Atig å se deg også da;).

God natt og ha en flott lørdag.
Klem fra Marilinn

Marthe sa...

Så kult med avisartikkel! Kjempefin!!! :)
Du har et hus som jeg hadde dødd for å vise frem! :)

Camilla sa...

Så artig med egen reportasje i avisen, gratulerer så mye!

Håper helgen er fin.
Klem fra meg.

Line fra huset på landet sa...

Så moro! :) gøy å se bilde av deg også;)
Ha en fiin helg Lise.
Klemmer fra Line

Villa Klaraberg sa...

Gratulerer med en flott artikkel i avisen, kjempegøy!! Du verden så flott huset deres er blitt, det har vært veldig moro å følge utviklingen:) Du vet hvor du finner drømmeovnen om du ikke finner den i Norge, det er bare å si ifra..hihi. Ha en flott uke, klem fra Jorunn

Huset På Figgen sa...

Så utrolig kjekt! Vel fortjent! Det virker somdu legger mye tid ned i både hjem og blogg. Regner med det blir litt flere følgere og besøk på bloggen av slikt!

Ha en herlig uke!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...