21.10.10

Velkommen


inn i vår stue ;0)

 Teppet fra RM forelsket jeg meg i første gang jeg så det.
Nå er det endelig i hus ;0)

Litt "tomt" foreløpig. Møbler skal byttes ut etter hvert,
det er ikke alt som passer helt inn i dette huset ;0) TV-en skal
opp på veggen der vi har laget skjult opplegg for ledningene.

Spisestuen med favorittbenken i bakgrunnen. Er veldig usikker på
om jeg skal ha gardiner her og i tilfelle hvilken type...
Liftgardinen i bakgrunnen er fra Boligfryd. En kjempefin
nettbutikk med fantastisk service!

;0) Ha en fin kveld - i morgen er det jammen fredag igjen! ;0)


16 kommentarer:

Villasol sa...

For et fint teppe! Heldig gris sier jeg bare. Og det kjøkkenet er bare nydelig!

Klem Ingunn

Drømme verden min! sa...

Dere har fått et så FINT hus! Klassisk, herskapelig og vakkert! Det tar tid å bo seg til i et nytt hus, vi brukte et par år før vi følte oss fornøyde og "hjemme". Og alle møbler kan ikke komme på plass med en gang:)

Klem fra Margit

Zondra Art sa...

beautiful, I lake it!!!

Kisses.

Martilie sa...

Så kos med fløere bilder!!
Skjønner at du falt pladask, det teppet er helt nydelig :)

Og kjøkkenet og benken.. Ahhh :)

Kos deg i nyhuset :)

Klem fra Tove

Landlige Hjem sa...

For ett nyyydelig hjem!!ღ Helt himmelsk!! ,))
Likte alt her hi hi;))
Nyt av kvelden!!ღ
Klem fra meg Anki

Anns draum sa...

Hei du!!!
NYDELEG altså!! Kva med liftgardin i dei andre vindua og? Ev. nokre heilt tynne i same farge??
Kos deg resten av kvelden du og;))

Klem frå Ann

Marthe sa...

Spennende med flere bilder! Det blir så fint! Knallfint teppe. Jeg også elsker benken din på kjøkkenet, hehe;)
Greit å få tven på veggen. Det skal vi også. (det var det eneste jeg forlangte da mannen ønsket seg større tv, at den skulle på veggen)

Ha en fantastisk fredag:)

Camilla sa...

Så utrolig fint dere får det!:)Fantastisk teppe i stuen.
Nydelig kjøkken også!:)

Kaoskontroll sa...

Hehe.. ja, jeg er helt enig, og snøen kunne for min del kun vært å nyte på GAMLE bilder en stund til. Herlig teppe, som sier sommer. :)

Klem

Heims lille verdenshjørne sa...

Så utrolig fint dere har fått det! Mistet nesten pusten når jeg så det teppet. Det var utrolig fint og passet så bra inn der!!! Nydelig:D

Ønsker deg en fin helg!

Anno 2009 sa...

Så flott dere har det i stuen også. Likte veldig godt det lekre teppet ditt altså;). Skjønner svært godt at du liker benken på kjøkkenet ditt ja. Gleder meg til å se enda flere bilder fra hjemmet ditt;)

Ha en flott helg.
Klem fra Marilinn

Lykkeliten sa...

Utrolig fint hus dere har altså! Helt nydelig:)
Det teppet var lekkert... *misunnelig*;) Kjempegøy med flere bilder. Kjøkkenet deres er drømmekjøkkenet, og man kan jo absolutt ikke fått sett nok!

Ha en strålende helg, Klem♥

Huset vid ån sa...

Åhhh, jag älskar det jag ser, såå vackert o fint!

Hoppas att du får en fin lördagskväll!
Kram Therese

C ♥ sa...

Wow! Skjønner godt at du falt for det teppet. Utrolig stilig! Åh så deilig å se at hjemmet begynner å forme seg. Skal si dere får det flott :D

Anonym sa...

huset ditt var helt nydelig!
kan jeg spørre hvor du har kjøpt tapeten i gangen og på kjøkkenet? :)

veronika :)

Villa Minde sa...

Veronika: Tusen takk for hyggelig hilsen! Kjøkkentapeten er fra Designers Guild og er kjøpt hos Riis Interiør i Oslo. Tapeten i gangen er fra Borge i serien Eco White og den er kjøpt hos Fargerike på Kolbotn :0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...