25.10.10

Utenfor og innenfor døren

Noen bilder av huset slik det er nå ;0)

 Søylene under verandaen mangler ennå. Gleder meg til de er på plass!

 Vi har ikke rukket å beise i løpet av byggeperioden. Huset er ferdig grunnet
så det er ingen krise (bortsett fra en liten estetisk krise for meg da ;0).

 Ytterdøren heter Puccini og er fra Swedor,

 Ganske så tomt her enda. Må jo ha skap til sko og klær og så ønsker jeg
meg en slagbenk med mange puter ;0)

 Lampene er fra Kremmerhuset og gir et fint lysspill i tak og på veggene.



;0) Ha en fin kveld, nå skal jeg endelig ta meg tid til en liten bloggerunde ;0)


29 kommentarer:

Trine sa...

Jeg må ærlig innrømme jeg er småmisunnelig på huset deres. Det er så fint!!! Er det et ledig soverom til meg der, så kommer jeg flyttende? Hihi! ;)

Ha en skjønn kveld! Stor klem!

LandligEleganseogRustikkRomantikk sa...

Likte godt lampene i gangen! Ellers er det et veldig flott hus dere får! Håper jeg blir like fornøyd med vårt!

Drømme verden min! sa...

WOW! Huset er så flott og herskapelig. Minde står også på vår ønskeliste (et av bildene jeg brukte for å vise hva vi vil bygge). Det blir desverre ikke Minde, men noen innslag fra huset:)

Deilig med nytt hus! Kjenner jeg er missunnelig:)

Likte veldig godt lampene, kan tenke meg de gir flott lysspill.

Klem

Balke gård sa...

Å så utrolig flott det har blitt, nå var det jammen lenge siden og her går det fremover!!! Så stilige dører, lamper og alt!!! Skikkelig herskapelig!! Toppen Bech, hvor er du?;-) Klem

lilleann sa...

åhhhhh for et FANTASTISK flott hus!!!!! ÅHHH jeg ble ikke bare LITT missunnelig her jeg sitter nei :) Jeg må faktisk vekke mannen min som snorker på sofaen, for dette må han bare se!! Dobble glassdører og stripete tapet...sukk ..noe som står høyt på ønskelisten vår :) VAKKERT!!! Gleder meg til å følge med videre her inne!
HA EN FIN UKE!! :)
*Lillian*

Bringen Blomster sa...

Takk for kommentar inne hos meg:) Godt å vite at det ikke bare er meg som ler litt (masse)av sånne ting som feks Pesshysa ;)
Huset ditt e bare fantastisk flott! Så deilig det må være med alt nytt og flott, istedet for å pusse opp ett og ett rom...Grusomt når man ikke eier tålmodighet det der :))
Så flott det var med den sorte døra! Liker litt kontraster:)
Ha ei flott uka!
-synnøve-

Har en drøm... sa...

Fantastisk flott hus!!! Og en herlig blogg:)
Hit kommer jeg garantert snart tilbake ♥

Klem Line

Martilie sa...

Faller helt i staver jeg.. Huset er bare såå flott! NNydelig med de sorte dørene!

Lekkert lekkert -og koselig hos deg -en uslåelig kombinasjon!

Nyt kvelden og den nye uken!

Klem fra Tove

Gøril sa...

Så flott huset blir. Inngangsdøren var speselt lekker, har lyst på sort inngangsdør selv. Kan jeg spørre hvilket merke den er?

Gøril

Kaoskontroll sa...

Oi oi oi, så utrolig vakkert hus! Snakke om drøm! ;) Rett og slett herskapelig. :) Vet ikke om jeg er like fornøyd med min lille tv stue etter et besøk hos deg. Hehe
Men tusen takk skal du ha for veldig hyggelig kommentar! Og ja, bordet var et lykketreff. Passer helt perfekt til den marokkanske salongen. :)

Klem

Manne's hverdag sa...

For ett FANTASTISK FLOTT HUS!!!

Hilsen
Marianne

Divamamma sa...

Huset deres blir helt fantastisk! Gleder meg til vi kommer så langt også... :D

C ♥ sa...

Lekkert!!!! Er det ikke herlig å se lys i huset sitt?

Villasol sa...

Drømmehuset mitt! Det er så fint. Har veldig lyst til og bygge nytt, men jeg hvet ikke om jeg egentlig vil flytte herfra. Liker egentlig både tomten og huset. Men vil jo alltid ha mer. he,he.. Mannen min og jeg har snakket om det MANGE ganger. Men vi får se sier vi hver gang.
Huset ditt blir rå lekkert!
Ha en fin dag!

Klem Ingunn

Camilla sa...

Helt nydelig hus dere bygger!:) Tror nesten vi har bestilt samme døren som dere, hehe..
Det begynner bli en liten stund siden så jeg er ikke helt sikker på hva den het, men ser helt lik ut iallefall:)
Blir bra når møbler også kommer på plass, men en ting av gangen;)
Ha en fin tirsdag videre.
Klem Camilla

Zondra Art sa...

beautiful haus!!!

Kisses.

Sommerhuset i bakken sa...

For et nydelig, nydelig hus dere har! Fantastisk! Dobbelt sukk ;-)

Ha en finfin kveld!

Trine sa...

Hei, du gode!

Har noe til deg på bloggen min... :))

Klemmer!

Line fra huset på landet sa...

SÅ fint det blir:)) Kjempefint teppe i innlegget under her forresten!
Så gøy å se bilder.. :)
Klem fra Line

Janna sa...

Nyydelig hus. Flott ingangsparti med den mørke døren; skaper en fin kontrast mot den ellers lyse fasaden. I like!

Hilde sa...

Takk for hilsen og ja den sengen fra Ikea er bare så herlig....bare litt synd den er 160 i madrass...men jeg er da så glad i mannen da vettu...så flott huset ditt er! Det er jo sååå artig å se! Nydelig har det blitt, og de lampene fra Kremmerhuset var jo kjempe fine! Gleder meg til det blir min tur, men det er jo en god stund til ja....Gleder meg til å se mere....Klem klem

Hilde sa...

Kom forresten på at jeg skulle spørre om den koketoppen? Klarer ikke å lese hvilken type det er...Ikea har en 90 cm, men ikke med 5 kokeplater. Hvordan får du den planlimt? Det var jo dritlekkert...den flyter liksom inn i steinplaten...? Vi skal også ha sort granitt og med kokeplaten limt inn i benken er noe jeg skal sjekke ja...Natti...

Villa Minde sa...

Hilde: Koketoppen er fra Siemens og er laget for planliming. Leverandøren av steinplaten (Diapol) sjekket hvilken type koketoppen var da de tok mål og vips så ordnet de resten ;o) Vi er veldig fornøyde og synes det er ganske stilig at det går litt "i ett" ;0)

Huset vid ån sa...

Åh, jag älskar ert vackra hus, såå himla fint!

Hoppas att du får en Trevlig Torsdag!
Kram Therese

Hilde sa...

Hei igjen! Ja det lurer også jeg på....hvor skal jeg svare?? Jeg så at du hadde svart på spørsmålet her, men også inne hos meg.. og det var flott! Ja hvordan gjør man det egentlig....?? Flott om du finner det ut og kom med svar:-)Det var jo bare så lekkert med den kokeplaten....Veldig artig å se huset ditt og jeg kunne ønske jeg kunne bygd herskapelig...uansett tror jeg det blir bra med moderne, men med en mykere stil inni...får prøve å kombinere...følger spent med videre! KLem

Mailinn`s interiørblogg sa...

for et drømmehus..og den ytterdøra..sukk. akkurat et slikt hus jeg ville hadd hvis jeg har byggert ifra scretch;) rett og slett helt nyyydelig=)

Anonym sa...

Ahaa, its good discussion about this post here
at this blog, I have read all that, so now me also commenting here.


Feel free to surf to my weblog: provillus for men

Anonym sa...

I just could not go away your website before suggesting that I
really enjoyed the standard info a person provide on your guests?
Is going to be back continuously to check up on new posts

Stop by my site ... http://ourbigstory.com/story.php?title=provillus-for-women-in-stores

Anonym sa...

Hmm it seems like your site ate my first comment (it was super
long) so I guess I'll just sum it up what I wrote and say, I'm thoroughly enjoying your blog.
I too am an aspiring blog writer but I'm still new to the whole thing. Do you have any helpful hints for beginner blog writers? I'd definitely appreciate it.


my page :: buy idol lip (beep.com)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...