7.10.10

Funn fra finn står fortsatt umalt...

Skrivebordet som jeg fant på Finn i sommer står fortsatt umalt.
Det skulle egentlig males hvitt, men nå heller jeg mer mot helblank svart maling...

Forrige eier hadde kjøpt skrivebordet på auksjon i Belgia.
For 1000 kroner fikk vi både skrivebordet og to kommoder/nattbord
i samme utførelse. Et skikkelig kupp ;0)

Lampe fra Ikea.

Symaskinen har jeg fått fra mine besteforeldre.

Skrivebordet blir nok ikke malt med det første - det kommer litt ned på
prioriteringslisten i disse dager. Men, plutselig en dag....;0)

Nå er det tv resten av kvelden med "Dag" og
Torsdagskveld i Nydalen på programmet ;0) ;0)


21 kommentarer:

Christina sa...

Nydelig skrivebord. Lekkert!
Artig når man kommer over slike kupp.
Ha en flott torsdag!
Klem Christina

Marthe sa...

Jaaaa, jeg heier for svart maling. Jeg er veldig nære på å male skjenken jeg kjøpte for en stund tilbake i svart pianolakk! Jeg må bare venne meg til tanken:)

Kaoskontroll sa...

Så utrolig flott! Og det gjør heller ingenting at det ligger langt nede på prioriteringslisten, for det er nydelig slik det er også. :)

Håper du har en herlig kveld! Klem

Heims lille verdenshjørne sa...

ÅÅÅ:D Helt nydelig! Syntes det var så utrolig fint som det var, men nå har jeg plutselig fått en forkjærlighet for gamle møbler i fine bruntoner;) hehe

Camilla sa...

Råflott!!:) Kjempe fint møbel!:)
Svart maling får frem møbelet mye mer enn hvitt:) Jeg stemmer for svart!

Takk for mange koselige kommentarer fra deg!:)

Ha en fin kveld.
Klem Camilla

Havets Datter sa...

Åååå så nyyydelig!!!
Blir nok lekkert i sort ;)
Klem..

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Wow, vilket underbart hus du bor i! Vilka fönster, och köket var så jättefint. Den sittbänken under fönstret var så mysig. Och så vackert skrivbord, mönstret i trät kommer och synas mer om du målar det. Här var det roligt och titta in.
Önskar dig en bra helg
Kramar
AnnaMaria

Karinaen sa...

For et utrolig nydelig hus dere har, jeg blir helt stum av beundring! :)

Koselig at du vil være med på give away hos meg :)
Lykke til!

Ha en herlig helg!
Klem Karina

Gammel stil sa...

Sååå nydelig!! Heldige deg som har den i ditt hjem:) Den var helt fantastisk!!

Tusen takk for koselig kommentar:) Jeg skal lese alle høyt for Katrine etterpå, nå har hun endelig klart å sove litt:)

God helg:)

klem:)

Hilde sa...

Hei på deg! Tusen takk for koselige kommentarer hos meg! Siden jeg er ferskis er det ikke mange kommentarer som kommer inn på min blogg, og da er det så koselig at du tar deg tid til å stikke innom:-) Jeg ser det er lenge siden jeg har vært inne å sett hos deg, og gud hvor lekkert det har blitt! Utrolig flott hus du har fått! Du koser deg vel glugg i hjel i disse dager med dekorering kan jeg tenke meg! Så artig altså! Gleder meg til å se mere av huset! Klem fra meg!

Sommerhuset i bakken sa...

For et flott skrivebord. Det var kjempefint! Kikket nedover bloggen din, og ble helt betatt av kjøkkenet ditt. Det var utrolig flott. Likte sitteplassen ved vinduet kjempegodt. Kan tenke meg du koser deg der ;-)

Ha en finfin helg!

Piulfen sa...

hei, skrivebordet ditt er jo nydelig som det er også. men skjønner at du også vil male det. Og fine bilder du har tatt.

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vilket fantastiskt hus ni har byggt! När jag ser bilderna från byggets gång så minns jag det som igår ;0). Skrivbordet kommer att blir underbart i svart, men jag förstår om du har liiite annat att pyssla med eftersom jag förstår att ni nyligen har flyttat in?

Kram/ Anna

Line fra huset på landet sa...

Ojojoj. For et vakkert møbel! Ja, jeg er heelt enig. Svart på dette vil jo bli helt nyydelig. Håper vi får se når det er ferdig?!:)
God lørdagsklem fra Line

Lykkeliten sa...

Aj, så lekkert!
Et skikkelig finn kupp:)
Skjønner godt det ikke er første prioritet på listen.... Holder på med noen lignende prosjekter selv, og det tar tid!!! Men nå er jeg så heldig?! at jeg er tom for maling,så da får jeg tid til litt annet frem til mannen kommer seg på flugger;)

Ha en fantastisk helg videre!
Klem♥

Home By Virginia sa...

Hei hei ☺

Takk for koselig kommentar inne hos meg... ♥

Fin blogg du har... Hit kommer jeg igjen... :)

Nydelig skrivebord...!!! *Sukk*... Spennende å se hvilken farge du velger til slutt... :)

*Ha en herlig søndag*

Klemmer fra MV ♥

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hallo i luken!!! Fy søren så lekkert!!! Kunne jeg godt tenke mej selv!! Nydelig ♥ Ja dette var ett kupp!!! Likte oxså lampen fra ikea :)))

Ønsker dej en fin ny uke :)))

Siljes Hobbyrom sa...

Så utrolig vakkert!!
Jeg stemmer for en dus pastellfarge jeg, lysegrønn ;))

Blir gøy og se ♥

Klem

Hagen i Grubba sa...

Takk for at du tipset meg om hvordan jeg skal få til 3 spalter på bloggen min. Problemet mitt er at jeg er så livredd for å gjøre noe som helst med bloggen fordi jeg er redd for at det jeg allerede har forsvinner :( Som du skjønner er ikke datakunnskapene helt i vater!! Men jeg skal se på saken etterhvert!

Camilla sa...

Wow så lekkert. Skjønner godt at du har tenkt deg om en gang eller fem før du startet med malingen. Sikkert veldig stilig i en svart farge ja, absolutt.

Klem, C.

Huset På Figgen sa...

Nydelig nydelig skrivebord! Det blir sikkert fantastisk fint uansett hvilken farge du maler det men er lurt å tenke seglitt om ja. Dumt om du ikke ble fornøyd og skulle måtte gjøre hele jobben på ny. Jeg tror forresten vi har samme tapet ;) Den er veldig fin i virkeligheten men er helt umulig å fotografere ;)

Mandagsklem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...