6.10.10

Fargekode stuevegger

Jeg har fått mange henvendelser med spørsmål om
fargekoden til malingen på stueveggene.
Mannen ble i går jaget på loftet for å hente malingsspannet
og koden er: S-2005-Y50R

Fargen endrer seg fra sandfarget til nesten grå, avhengig av lyset.

 Det er vanskelig å få bilder som viser nøyaktig farge, men disse bildene
er ikke så langt unna virkeligheten. Vi er veldig fornøyde med fargen.

Fargen er blandet ut etter tapetet på kjøkkenet
og det ble nesten overraskende bra ;0)

Jeg ønsker nye følgere hjertelig velkommen - jeg setter
stor pris på dere alle sammen, både nye og "gamle".
Uten dere hadde det ikke vært like moro å blogge!

6 kommentarer:

Gammel stil sa...

Så fine bilder:) Dere har det så vakkert hjemme hos dere! Virkelig en villa! Og en helt utrolig farge på veggen:)

Klem:)

Manne's hverdag sa...

Lekker farge!!! Varm og fin!!! Helt etter min smak. Nydelig tapet på kjøkkenet også!!! Du har virkelig god smak.

Ha en fin kveld!!!

Hilsen
Marianne

Trine sa...

jeg er så misunnelig på kjøkkenet og sittebenken! Sånn vil jeg ha det også!! Sukk!!

Riktig god natt :)

Klemmer

Trine sa...

Hei,hei:)
Så fint det blir hos dere.Følger med på utvikling og fremdrift av det vakre hjemmet deres. Mye lekre og vel gjennomtenkte detaljer:))
Hvis du lurer på hvor jeg fant speilene, så var det ikke hos AC HOME denne gangen, men hos HOME & COTTAGE.

Klem:)

Kaoskontroll sa...

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! :) Og for et nydelig hjem dere skaper! Har aldri vært inne hos deg heller før, men her kommer jeg så gjerne tilbake. :))

Klem

Line fra huset på landet sa...

Veldig fin farge:) liker at den kan helle mot de to, grå og sand. Lekkert begge deler;)
Ha en fin torsdag videre.
Klem,Line

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...