26.9.10

Vi lever i et flyttekaos

... og det er i disse dager ikke lett verken å få tid til blogging
eller å få tatt bilder uten at ting og tang, esker og rot "ødelegger" ;0)

Vi mangler ennå noen møbler og ting står litt "på vent" rundt omkring. 

Vi synes ikke spisestuen passer ikke inn i det nye huset så
vi må nok gjøre noe med det etterhvert.

Kjøkkenet begynner å bli ferdig. Det gjenstår å sette opp de
hvite subway flisene og noen andre småting.
Benkeplaten i granitt heter Star Gate og er fra Diapol.
Vi er kjempefornøyd både med benkeplaten og ikke minst
servicen som Diapol ga. De kan virkelig anbefales.

Tusen takk til alle dere som har lagt igjen koselige kommentarer hos meg
i denne hektiske perioden. Jeg setter utrolig pris på alle sammen!

11 kommentarer:

Zondra Art sa...

beautiful images!
Kisses from Croatia.

Drømme verden min! sa...

Skjønner det er mye å gjøre nå i flyttefasen:) Men blir deilig å komme i orden da.

Gleder meg til å følge deg videre, flott hus dere bygger!

Klem fra Margit

Lottemora sa...

Så lekkert det blir. Tapeten var nydelig!

Klem

Lotte

Martilie sa...

Det blir bare helt nydelig!!
Kjempelekkert :)

Men slitsomt inntil man kommer helt i orden og får pakket ut -og bodd seg til :)

Lykke til med innflytting!

Klem fra Tove

Mandarin Chic sa...

Ser ut som det er/blir et kjempefint hjem:) Gleder meg til å se mer.

Ha en fin mandag!

Gammel stil sa...

Hei!

For en fantastisk blogg du har:) Nydelige bilder:) Synes det er gøy å lese det du skriver! Vi la oss til som følger, og gleder oss til å følge deg videre:) Vi blir alltid glad for nye følgere, så håper du blir det også:)

Stor klem:)

Gammel stil sa...

Tusen takk for kooooselig kommentar:) Vi blir så glad:) Gleder oss til å følge deg, og bli bedre kjent med deg:)

Camilla sa...

Flotte bilder:) Huset deres er bare kjempe fint!
Skjønner det er litt flytte-kaos..sånn er det jo bare. Ting går seg til etterhvert:)
Koselig at du tar deg tid til litt blogging fordet:)
Ha en fin uke videre.
Klem Camilla

Trine sa...

wow, for et flott hus!!! SKulle ønske jeg fant bloggen din før, for denne reisen her skulle jeg gjerne vært med på lenge!!

Legger meg til som følger, for jeg gleder meg til å se mer til deg!

Klem, Trine

Elizabet Stilig hjem sa...

Hei, så lekkert dere har fått det. Nydelige bilder av et drømmehus.
Tusen takk for koselig hilsen!
Klem Elizabet

Mina sa...

Hei! Så hyggelig at du liker bloggen min, det ble jeg glad for å høre :) Så utrolig flott hus dere bygger! Det må være fint å være så nær et mål dere har drømt om lenge. Jeg likte særlig kjøkkenet deres. Der kommer du nok til å kose deg mye :) Gleder meg til å følge med videre. Hilsen Mina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...