29.9.10

Lysekrone

Vår nye lysekrone er på plass - I LOVE!! :0)

Det er utrolig vanskelig å ta ordentlige bilder av den -
jeg klarer ikke å få noen bilder som viser hvordan den egentlig er.
Den er mye finere i virkeligheten ;0)

Min kjære mor så denne lampen på en butikk i Sverige allerede før grunnmuren
på huset vårt var ferdig. Hun tenkte at den måtte da være perfekt
der hvor takhøyden i stua er over 4 meter. Hun fikk helt rett!

Lysekronen har 18 lyspærer.
Denne uken er snekkeren her for å sette inn ytterdør, montere innvendige dørhåndtak
og noen gjenstående lister. Når han er ferdig kommer det mange flere bilder fra huset.
(Vi HAR hatt ytterdør hele tiden altså, men bare en gresselig stygg midlertidig en.
Dørhåndtakene har det også tatt litt tid å få tak i. I mellomtiden har vi hatt noen
"herlige" røde plasthåndtak ;0))

Ha en fortsatt strålende uke - snart helg (...igjen)!!

11 kommentarer:

Gammel stil sa...

ÅÅÅÅH!! LYKKE!! Såå nydelig!! Den var helt fantastisk:)

Klem:)

Heims lille verdenshjørne sa...

NYDELIG med lysekronen:D Gleder meg til å se mer av huset deres!

Ønsker deg en herlig onsdagkveld!

Line fra huset på landet sa...

Ojojojoj...denne tok HELT pusten fra meg. Det første bildet der fikk du virkelig vist hvor vakker denne skatten er. Flinke, flinke moren din som fnat den:)
Så gøy å se bilder fra kjøkkenet deres. Det blir virkelig lekkert:))
Klem fra Line

LandligEleganseogRustikkRomantikk sa...

Flott lysekrone! Den kommer helt til sin rett der! Heldige deg som har en snill mamma med sans for detaljer! Og som vet hva datteren liker...

Martilie sa...

Fantastisk flott!!! Både lysekronen og vinduet :)

Gleder meg til flere bilder, har vært så spennende å følge prosessen..

Tusen takk for kos hilsen hos meg -ahh ja - jeg er ikke så rent lite forelska om dagen jeg heller -i herr biedermeier :)

Nyt kvelden og innflytting -og ikke minst skinnet fra den flotte lysekrona :)

Klemmer fra Tove

Drømme verden min! sa...

Nydelig!
Lysekrone fra Bohus? Isåfall har ei venninne av meg samme og den er bare helt fantastisk!

Elsker "sitronvinduer"! Det er allerede tegnet inn i mitt drømmehus, om det blir noe hus på oss etterhvert..Love it!
Vet du hvem som er leverandør av deres vindu?

Klem fra Margit

Anno 2009 sa...

Å så vakker lysekrone. Moren din hadde helt rett, den passer perfekt der den henger;). Gleder meg virkelig til å se mer fra huset deres. Vi holder fortsatt på med hustegningene. Nye justeringer, som vi ikke er så veldig fornøyde med. Ønsker meg Mindehuset, men vi får det ikke til å passe på tomten vår, i tillegg må vi ha det meste på en flate pga mannen... Så jeg får nokheller nøye meg med å titte på huset deres istedet;o).

Klem fra Marilinn

Camilla sa...

Faboules!!:) rett og slett!!
Har dere kjøpt noen spesielle håndtak til ytterdøren.. ? jeg er på jakt, hehe:) Kom gjerne med tips!

ha en finfin kveld.
klem fra Camilla

Vera sa...

WOW!!!
Lekker jaaa;)))
trenger ingen perfekte bilder for å se det;)
klem Vera

Fru Andersen sa...

SÅ FANTASTISK FLOTT!

Marthe sa...

NYDELIG! Den lysekronen gjorde seg veeeldig. Er fan av lysekroner, men når jeg skal ha en skal det virkelig være størrelse på den. (og det koster) Kanskje det er Sverige vi må reise til for å finne den...

Klem, Marthe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...