24.9.10

Jeg har oppdaget en perle...

I jobbsammenheng har jeg vært så heldig å få tilbringe et døgn på
Øvre Vang Gård ved Jevnaker.

Her kan man ha både møter og andre typer arrangementer i fantastisk
flotte omgivelser. Og for en stemning!- det er akkurat som å være
hjemme hos noen du har kjent lenge!

 
Her i spisestuen får man servert den nydeligste mat som er laget av
førsteklasses råvarer (ikke noe lettrømme her nei ;0)).

Vertsskapet Anne og Ole-Ivar er utrolig dedikerte og entusiastiske
og sørger for en veldig personlig stemning rundt hele arrangementet.

Vertsskapet driver også Annes Hage som blant annet produserer fantastisk rakfisk.
Jeg ble helt hekta etter at jeg fikk smake rakfisk-snacks ;0)
De har også en gårdsbutikk hvor man kan kjøpe både rakfisk og flere spesialiteter som de lager.
Er du glad i mat så anbefaler jeg en titt inn på hjemmesiden.
Øvre Vang Gård ligger høyt og fritt med en fantastisk utsikt og med 1000 meter strandlinje mot Randsfjorden.
Gården er i full driftmed både hester og mohairgeiter (!).

Det er heller ingen ulempe at Hadeland Glassverk ligger kun 5 minutter unna.
Til alt overmål startet høstsalget i går og jeg var veldig fornøyd etter å ha tilbragt noen fine timer der! 

;0) Jeg gleder meg til neste gang! ;0)

3 kommentarer:

Anita S Home and Wine sa...

Hei hei
Øvre vang ser jo bare superkoselig ut.
Forvørig veldig flott hus dere har fått også
rett og slett LEKKERT
er det så at minde er navnet på huset deres ???
ønsker deg en flott dag
hilsen fra anita s

Villa Minde sa...

Hei Anita. Tusen takk for veldig koselig kommentar.
Husmodellen heter Minde ja, så det er utgangspunktet for bloggnavnet (før jeg skjønte at litt for mange blogger heter noe med villa.. :0))

Anno 2009 sa...

Aller først, gratulerer så mye med innflytting!! Ser jo så lekkert. Ser virkelig frem til å se resten av huset deres!!!

Skjønner godt du var fornøyd med oppholdet på Øvre Vang Gård. Ser ut til å være et svært så idyllisk sted å være. Ikke akkurat negativt å ha Hadeland glassverk i nærheten heller;).

Ha en fin helg, og lykke til med å komme i orden i det nye huset.

Klem fra Marilinn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...