10.8.10

Blink Hus er i gang med siste fase

Egeninnsatsperioden er over og i dag kom snekker Jørn fra
tilbake for å starte siste fase i byggeprosessen  ;0) 

Her ligger det hundrevis av meter med lister som skal på plass.

Vårt bad - ferdig flislagt, men mangler speil.
Vi leter etter lamper som kan monteres på speilet.
Håper å finne noen i morgen ;0)

Dusjnisjen på vårt bad.
Selve nisjen er en flishøyde lavere enn resten av gulvet.
Det skal monteres dør i herdet glass.

 ;0) Det blir ikke så mye tid til blogging i disse dager,
men jeg kommer sterkere tilbake etter hvert.
Tusen takk til dere for alle koselige kommentarer
jeg har fått i løpet av sommeren!! ;0)

5 kommentarer:

Divamamma sa...

Åh, det huset blir jammen vakkert. Vi har også tenkt å ha dusjnisje, men vi er fortsatt litt usikre. Det er jo så mange som er imot det, med tanke på fuktskader osv.. Men det er jo så mye finere og bedre!

Anno 2009 sa...

Hyggelig at du la meg til din blogg også;)

Nå har jeg tittet gjennom bloggen din, og må si at dere er i ferd med å få et nyyydelig hus altså!! Minde er mitt drømmehus, og det blir så artig å følge med på innspurten før dere flytter inn.

Kjenner meg godt igjen mtp de valgene en gjør iløpet av byggeprosessen hehe. Jeg har allerede startet den prosessen inni hodet mitt, og ombestemmer meg stadig vekk.. Undrer på hvordan det blir når vi virkelig MÅ bestemme oss...;o).

Så ikke så altfor ille ut det huset dere skal flytte fra da. Badet var jo bare lekkert!!!.

Ha en strålende kveld;).

Klem fra Marilinn

Marthe sa...

Vi skulle virkelig hatt en snekker her vi også!
Spennende å se hvordan det blir! :)

Havets Datter sa...

Så flott dere får det!! Tusen takk for tips til trappen min! Og den finn-koden...ahhh.. ja jeg drømte meg bort med èn gang ;) Det var jammen et flott sted!!

Ha en fin dag :)

KLem K

Martilie sa...

Oi Oi så masse det har skjedd hos deg, mens jeg har levd hytteliv i nord, uten nett :)

Det blir så kjempelekkert!

Kjempeide m stettfat til kaffekapslene, jeg elsker stettfat og dette var en super ide!
Samme med papiroppbevaring! :)

Ha en flott helg, nyt og kos deg!

Klem fra Tove

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...