28.8.10

Drømmekjøkkenet

vårt er i ferd med å komme på plass. Det blir enda finere enn jeg hadde trodd.
Grethe hos Drømmekjøkkenet har vært helt super å jobbe sammen med.
Det er fantastisk når leverandøren forstår akkurat hva jeg er ute etter ;0)

Jeg ser frem til mange koselige timer på sittebenken
med en god bok og et glass rødvin ;0)

Kjøkkenøya. Benkeplater i hvitoljet eik som er 6 cm tykke.

Til venstre kommer komfyr og koketopp.
Her skal det være benkeplate i granitt.

Alle skuffene har frostet glass på sidene. Utrolig lekkert synes jeg ;0)

Her er kjøleskuffene montert. Mangler bare kjøkkenfrontene og knotter.
Det ble levert feil knotter (i messing - skrekk og gru!), men nye er på vei.

Ønsker alle en super lørdagskveld!
Vi skal på cowboyfest hos venner som har kjøpt seg småbruk.
Så nå er det bare å finne frem rutete klær, boots og cowboyhatt ;0)

14 kommentarer:

Havets Datter sa...

Så utrolig lekkert!!!
Kos dere på cowboyfest :)

Karina

Anno 2009 sa...

Ååå, lekkert drømmekjøkken. Likner på det vi ønsker oss. Blir veldig lekkert med den benken under vinduet altså. Gleder meg til å se det endelige resultatet. Visste ikke at det fantes kjøleskuffer sånn i innredningen. Da lærte jeg noe nytt i dag også;)

Ha en fin kveld og kos dere på cowboyfest. Hørtes utrolig artig ut;).

Klem fra Marilinn

Harmonisk lykke/Christine sa...

Det blir kjempe lekkert! Nå ser det ikke ut til at det kan være så lenge igjen til du kan åpne en god flaske vin og en bok - og nyte! :)

God helg!

:) sa...

Lekkert kjøkken :)
Tapeten bak var stilig og!

Ønsker deg ei fin helg, og ein gøy cowboyfest :)

Benedikte sa...

FANTASTISK sier jeg bare :) Skjønner utrolig godt at du kman se for deg å kose deg med en bok og ett glass vin eller to??... på DET flotte kjøkkenet :)
Ikke rart det heter DRØMMEKJØKKEN vettu :)

Gleder meg virkelig til å se det flotte huset ditt bli ferdig...

Ha det supert på fest... iiihhhaaaa :)

Klem Benedikte...

Camilla`s Castle sa...

Helt nydelig kjøkken!:) Det kommer til å bli kjempe fint! Den sittebenken under vinduet misunner jeg deg litt:)

Stilig med palmestrand tapet i innlegget lengre ned..:)

Ha det stas på cowboy-fest!

Camilla

Anette sa...

Hei!
Det ser kjempebra ut! Blir spennende å se når det blir ferdig å du får innredet :)
Kos deg på fest!
Klem Anette :)

Lykkeliten sa...

HerligHERLIG!
Et nydelig drømmekjkken dere har:)
Slik benk ønsker jeg meg.... Men det må bli i et annet hus. om vi noen gang flytter=P

Ha en super lørdag! Kos dere¨på fest!
Klem♥

Terese sa...

Drømmekjøkken de lux kalles dette :)
Utrolig flott og lekkert.
En slik sittebenk under vinduet må være en flott plass å nyte ett glass rødvin & ei god bok
Gler me til å se ferdig resultat :)

Martilie sa...

Nyyydelig kjøkken! Bare kjempelekkert -og benken under vinduet er rene drømmen.. Det perfekte sted en høstkveld :)

Håper det ble vellykka fest med høy cowboyfaktor :)

God søndag ønsker jeg deg!

Klem fra Tove

Balke gård sa...

Snakk om drømmekjøkken, ja!! Så flott!! Og så kosleig med benken under vinduet, stearinlys i lykter, saueskinn og masse puter....Mmmmm..Vakkert blir det! Så forseggort et kjøkken, frosta glass inne i skuffene, det får en si;-)) Nyt dagen!! Klem, marianne

Balke gård sa...

Hei du med det flotte kjøkkenet;-) Sisalteppe kjøpt på Teppeaboa på Alnabru. Metervis. La det selv;-) Klem

Landlige Hjem sa...

Drømmekjøkkenet er helt klart at det er! Så utrolig lekkert!!♥ Likte tapeten også jeg .)
En nydelig kveld ønsker jeg,
klem Anki

Elizabet Stilig hjem sa...

Så utrolig flott kjøkken dere får, tantastisk benkeplass også. Det huset deres er virkelig vakkert, der vil dere nok trives kan jeg tenke meg.
Jeg fant ingenting på loppemarkedet i dag så gikk ganske skuffet hjem. Håper å finne noe i morgen.

Tusen takk for koselige ord hos meg.
Klem Elizabet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...