5.8.10

Aviser, papir og reklame hoper seg opp


Men, jeg har endelig funnet en fin løsning på "problemet" ;o)
 Dette har vært et vanlig syn hos oss.

Og dette...
(Og for å være ærlig så er det titt og ofte mye verre også...)

Men her er løsningen:




En "boks" til å samle papir i fra Kremmerhuset.

Snart helg og vi skal i bryllup igjen, denne gangen til nye naboer på byggefeltet.
Vi gleder oss - husbygging har jammen meg mange positive sider,
ikke minst det å bli kjent med nye koselige mennesker! ;o)

8 kommentarer:

Drømmer om drømmehuset sa...

Det var lurt. Det flyter ofter her og av akkurat det.
Ha en vidre fin kveld.
Klem Christina

Vera sa...

Den var smart du!!!
og jeg tror den sklir rett inn hos meg;)
Tusen takk for ros <3
Er veeeldig fersk på foto,men med mere kunnskap så knekker jeg flere "koder" etterhvert;)
masse å lære og det er bare gøy;)
er med på å komme igang med fotoklubb,kjempe spennende!!!
Håper hverdagen i Villan ikke er så langt unna, og kos dere i bryllup!!!
klem Vera

Heims lille verdenshjørne sa...

NEI:D Så stilig:D Kremmerhuset har så mye fint:) Kjempe flott det ble:)

Kali- sa...

Guri, sånn burde vi hatt også! Hva kostet den?

Villa Minde sa...

Kali- Den koster 399 ;0)

Anns draum sa...

Heisann! Den var smart!! Trur eg må ha ein tur på Kremmerhuset altså:) Er så spent på neste innlegg frå huset:) Blir lekkert, heilt sikkert!! Likte godt eikegulvet;)

Klem frå Ann

Balke gård sa...

Hei og hjertelig takk for så ksoelig kommentar, ditt besøk setter jeg veldig stor pris på!!!

Og her var det jo mange gode tips å få, smart!! Ha en hyggelig helg med bryllup og fest, klem fra Marianne

C ♥ sa...

GENIAL!
Den MÅ jeg ha !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...