2.7.10

Døgnet har for få timer...

og for min del har det kanskje gått mest ut over bloggingen
og ikke minst mine koselige besøk i blogglandia.
Vi har startet ferien og dermed også egeninnsatsperioden i huset.
Dagene går med til sparkling, pussing, maling, flislegging osv osv..
Det er slitsomt, men moro også ;0) Innrømmer at jeg for første
gang i mitt liv har tenkt at nå er det nesten for godt vær.
Skjønner at jeg har veldig få med meg på den tankegangen he-he - grunnen
er jo selvfølgelig at vi tilbringer dagene innendørs.
Ikke så mye spennende å vise frem foreløpig,
men nå er det ikke lenge før forandringene virkelig synes ;0)



Ute har graveren startet med siste del av planeringsjobben.

Et barnerom ferdig grunnet.

 
Badet nede har fått membran og sisterne.

Tapetbordet fra svigerfar er gull verdt i disse dager ;0)

Her gjenstår "milevis" med sparkling, maling og tapetsering...
Vi er utrolig glade for at vi har supersnille foreldre som stiller opp
og hjelper til med all slags "kjedelig" arbeid!

;0) Ønsker alle herlige sommerdager
med masse sol og kos ;0)

6 kommentarer:

Camilla`s Castle sa...

Det blir jo bare helt fantastisk!:) Gleder meg til å se flere bilder.. Må si jeg synes det er godt det er flere enn oss som sliter inne i denne varmen;)

Vera sa...

Kos deg med arbeidet!
Heldig dere er som har gode hjelpere!
Synst fargen på membraen va kjempe fin jeg;)hihi..står helt i stil til den antikke keramikken min;)))
Kjørte forbi et griselekkert hus i dag,tror jeg må stoppe på å spørre om produsenten eller arkitekten...
Klem igjen;)

Harmonisk lykke/Christine sa...

Skal si det går fremover! Kjempe spennende nå som innspurten er i gang.
Vi får heller ikke så mye glede av det fine været - nå er det pakking som står på agenden. Ønsker dere masse lykke til videre med egeninnsatsen - og god sommer!

//Christine

Villa Klaraberg sa...

Huset er bare helt nydelig og jeg gleder meg virkelig til å se det ferdig og med alle dine finn-funn på plass. Så godt at dere har familie som stiller opp og hjelper til, det betyr mye! Vi fikk også mye hjelp med det gamle feriehuset vårt, ikke bare er det hyggelig å få hjelp, men jeg tenker det er koselig å tenke på noen man er glad i har f.eks malt den veggen der, lagt det gulvet osv...det blir lagt igjen minner som er fine å ha i ettertid. Lykke til videre og ikke slit dere helt ut, da...ta noen timer i solen også. Ha en flott uke, klem fra Jorunn

Zondra Art sa...

Beautiful and very romantic blog!
I immediately registered as your Google follower:)
I would like you to check back on my blog I believe you will like:)
Sunny greetings from the Croatian.
Zondra Art

Katarinas hjem sa...

Åååå... så fint huset blir. Gleder meg til å følge med framover.
Jeg har lagt deg til på siden min, så jeg kommer innom en annen dag
Klem fra Katarina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...