16.6.10

Tapeter er valgt

Eller rettere sagt, jeg er 99,9 % sikker på at valget er tatt ;0) 
Jeg har forelsket meg helt i tapetene til Designers Guild. På kjøkkenet 
og deler av spisestuen blir det (sannsynligvis...) denne tapeten som heter
Dushak i fargen Pearl.




I gang/trappegang blir det (sannsynligvis...) denne stripete tapeten som heter
Tsuga Stripe. Ikke helt sikker på fargen ennå...


Tapeter skal bestilles på lørdag så jeg har jo fremdeles
muligheter til å bestemme meg og ombestemme meg
en 10-12 ganger til... men jeg har en god følelse og tror jeg er i mål ;0)

6 kommentarer:

Marthe sa...

Kjempefine tapeter! Jeg skal også ha stripete tapet i gang/trappegang. Du må si i fra om du kommer over en som går i lyse gråtoner:)

Sov godt.

Klem

Lykkeliten sa...

Likte utrolig godt den du har tenkt å ha på kjøkken/spisestue! Akkurat noe slikt jeg hadde hatt lyst på, hadde min andre halvdel ikke hatt så mye imot tapet=( Gleder meg til å se når du endelig har bestemt deg 100% og tapeten er kommet opp på veggen;)

Og du, hvor på nettet har de best utvalg i tapet?
Har klart å overtale til å få EN kontrastvegg i huset med tapet på, så er på utkikk selv;)

Håper dere får en fantastisk torsdag!
Klem

Lakka sa...

Godt det ikke bare er meg som lider av vinglepetter-syndromet!! Ha ha! Synes du hadde funnet to nydelige tapeter, tror det blir smashing:-) Gleder meg til å se de på veggen!

Lakka

Heims lille verdenshjørne sa...

ÅÅÅ! Det var noen nydelige tapeter:D Kjempeflotte! Drømmer om en slik en som den første i stuen min når vi skal bygge hus:)

Silje

Camilla`s Castle sa...

Helt fantastiske tapeter!:) Jeg liker også sånne stripete tapeter kjempe godt! vi skal ihvertfall ha det i spisestuen tror jeg..
Fortsatt lykke til med valget:) -tror det blir knall!:)

C ♥ sa...

Lekkert! Jeg likte virkelig den første. Designers Guild har jo bare fantastisk mye lekkert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...