17.6.10

Huset vi bor i nå

Det har begynt å gå opp for meg at vi faktisk skal flytte om ikke så altfor lenge.
 Litt vemodig er det jo å flytte fra et hus vi har brukt mye tid på og kost oss masse i.
Jeg har vært så opptatt av det nye huset vårt at jeg ikke har vist så mange bilder
fra det vi bor i nå. Her kommer et lite utvalg.
Vi endrer stilen en smule og det er også derfor jeg leter iherdige etter
fine funn på finn ;o)

Inngangspartiet


Kjøkkenet (Ikea)


Spisestuen (jeg kommer til å savne min kjære Rais-ovn).

Toalett (italienske marmorfliser og innfelt speil)

Badet. Ikke så stort men veldig praktisk - jeg er
veldig glad i løsningen med innfelte hyller og speil ;0)

Ønsker alle en kjempefin kveld - i morgen er det jammen fredag igjen ;0)

12 kommentarer:

Marthe sa...

Kjempefint der dere allerede bor ,men det blir skikkelig superfresht i det nye huset!!!

Tusen takk for tapet-tips. Jeg føler at det er så lenge til jeg skal bestemme meg, men det er nok lurt å plukke ut tre-fire stykker nå. Det er jo tusenvis av de! ;)

Gled deg til give away ja;)

Stoooorklem

Elizabet Stilig hjem sa...

Så nydelige bilder du viser i innlegget. Jeg tror vi har de samme flisene som du har på bildet av kjøkkenet.
Tusen takk for hyggelig hilsen du la igjen hos meg!
Klem Elizabet

Camilla sa...

Hei hei.

Jeg ser problemet med bloggen. Jeg ser også bloggen din helt til venstre.
Det er en feil et sted i htmlen, kan ikke si på stående fot hvilken feil det er. Men jeg kan gjerne ta en titt for deg, det er fort gjort når man vet hva man skal se etter =)
men da trenger jeg epost og passord til å logge inn på bloggen med.

Klem C.

Martilie sa...

Ja tenk -fredag igjen... Tiden går jammen fort!

Flott i "gamle-huset". Synes det ser veldig lekkert og kos ut!

Ønsker deg en nydelig helg og flott morgendag!

Klem fra Tove

C ♥ sa...

Skjønner godt at det er litt vemodig. Lekkert hus dere flytter fra også da!

Var litt følelser når vi flytta også, men var så mye småplukk og ting som irriterte oss med det gamle huset.. Så alt i alt var det egentlig helt ok å flytte. Men var jo vårt første hjem, så vil nok kjøre ovenom av og til og kikket litt.

Ønsker deg og dine en fin helg.
klem C

Camilla`s Castle sa...

Så ut som et kjempe fint hjem dere har bodd i til nå:) Kan skjønne det føles rart å tenke på å flytte, men det blir nok en god forandring! :)
Det nye huset overgår jo de fleste på mange måter:)
Ha en fin helg!:)

Lykkeliten sa...

Slik var det med meg og, plutselig slo det meg at det faktisk var litt vemodig å skulle flytte!
Men det var bare FØR vi flyttet... Ikke ofret gamlestedet en tanke etter vi kom ihus;)
Så ut som dere har det kjempefint, men det blir jo jaggu nyhuset også... Utrolig flott faktisk=)

Nå er det lørdagskveld allerede, tiden flyyyr!
Håper dere har en fantastisk helg=)
Ligger noe på bloggen min til deg.

Familien Furu sa...

Det er jo et flott hus dere flytter ifra :) men jeg gleder meg til å se bilder av det nye :)) kommer nok til å være minst like vakkert om ikke mer :)

Ønsker deg en herlig lørdag`s kveld videre :)
Klem klem

Ps det ligger noe til deg hos meg ;)

Anonym sa...

Flott hus du flytter fra også da:) Vi blir så glad i huset vårt, så jeg skjønner du er litt vemodig.Regner med at du glemmer det fort når du kommer inn i Minde huset.Lekker tapet du sorry Dere.. skal ha Sommern går fort og snart er du på plass i ditt nye flotte hjem:)

Med vennlig hilsen Grethe RKI

Vera sa...

det blir sikkert litt rart når dagen kommer der...
jeg tenker at når fulene er fløyet fra redet,skal jeg flytte i leilighet igjen...
sikert lettere sagt enn gjordt...
Likte veeldig godt de nisjene på badet,lekkert...
håper du koser deg med husprosjektet;)
ha en fin sakthansaften;)
klem

Camilla sa...

Tusen takk for koselig hilsen som dalte ned i postkassen min idag =)

Vera sa...

du er vel travelt opptatt med husprosjekt;)
er dere kommet langt? gleder meg til å se;)
Tusen takk for koslige kommentarer <3
Ønsker deg oxo en riktig god helg;)
klem vera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...