9.6.10

Flere fine funn på finn

Helt siden vi bestemte oss for å bygge hus så har datteren vært bestemt på to ting.
Hun ønsket seg egen walk-in garderobe og et fint sminkebord.
Og hva gjør man ikke for sine søte små (selv om de er 18 år...;0)) - selvfølgelig blir det walk-in
og nå er også et fint gammelt sminkebord funnet på finn.


Stol og kommode ble det jammen også ;o)

Jeg har dessverre fått altfor liten tid til bloggerunder de siste dagene. Det har gått med
mye tid til blant annet å lete etter "den perfekte tapeten" til kjøkken og spisestue.
Jeg tror vi er i mål og skal snart vise dere resulatet. Nå er det natta, men i morgen blir det seriøs bloggerunde!

15 kommentarer:

Martilie sa...

Nyyyydelig! Vakre ting dere har funnet :)

Stå på!

Huset blir bare sååå lekkert!

Ha flotte dager fremover..

Klem fra Tove

Silje sa...

Ohh my!! Dette var lekkert!!
Skulle gjerne også hatt et slikt et på soverommet, men da må vi bygge ut først :)

Heldige datteren din (bare 3 år yngre enn meg :))

Ha en god natt!
Klem

Vera sa...

Nydlige møbler, en prinsesse verdig;)
jeg fant et funn før helga og avtalte med selger at hun skulle ringe meg mandag for avhenting...har ikke hørt en lyd,sendte en vennlig mail om at jeg hadde mulighet til å hente nå på fredag oxo,uten respons...er ikke sinna,bare veeeldig,veeeldig skuffet;)))

gleder meg til å se valgene dine;)Spennende!!!
ha en fin torsdag!!!snaaart helg igjen gitt;)
klem vera

milla sa...

Nydelig !!! Du må liste deg inn dit når du skal på byen og låne litt sminker ;) Det er vel der det er best utvalg !! Deilig men travel tid dokke er inni :) Lykke til med alle valg !! KLem

Camilla`s Castle sa...

Å, himmel, så vakre møbler!!:) Jeg tror jeg må bli flinkere til å sjekke finn.no annonser:)

Villa Klaraberg sa...

God morgen og takk for en koselig hilsen! Disse møblene var kjempelekre og passer nydelig inn i det herskapelige huset deres. Jeg så bildene da stilaset var borte..fy søren så flott det blir!! Det må jo også bli et veldig godt lys for fotografering innendørs med alle de vinduene...dette blir spennende å følge! Ønsker deg en flott helg! Klem far Jorunn

salige lavendel sa...

Har du sett så nydelig. Elsker fasongen på de gamle møblene!

Randi sa...

Så nydelige møbler:)
Ha en fin helg!
Randi:)

ANETTESHUS.COM sa...

Så nydelig!! Kjempe-flotte møbler!

Takk for hyggelig hilsen:) Ha en riktig FIN helg!!!

Klem klem
Anette:)

Miss Mette sa...

så heldig jenta di er... jeg også ønsker meg walk-in garderobe!!! skjønner veldig godt at ønsker seg det ja :) og sminkebodet var veldig fint... ja, samt stolen og kommoden også... Me Like - Ønsker deg en fortsatt fin helg, klem fra Mette

Familien Furu sa...

Så utrolig vakkert!! Jeg tenker hun er fornøyd nå :) Det har hun all grunn til :)

Ønsker deg en fortsatt god helg :)
Klem klem

Ocean showroom sa...

Herlig med walk-in-closet. Har et vi også, ikke så stort akkurat, men tjener til formålet:)
Nydelig sminkebord!
God helg!
Klem, Lene

Anns draum sa...

Så masse fint du har funne!! Den jenta er heldig gitt;)))

Klem frå Ann:)

Fru Andersen sa...

Åååå, heldige jenten! Så utrolig flott! Tenker hun ble glad for de flotte møblene;-) Kommer ikke over hvor flott jeg synes huset dere er, FANTASTISK!

Ha en fiiin søndag videre!

Heims lille verdenshjørne sa...

Heihei:D

Kjempe fin blogg du har, her må jeg kikke mer:D

Det var et nydelig sminkebord og kommode! Heldig hun er:)

Ha en flott søndagskveld!

Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...