22.5.10

Vinnerlykke

I løpet av mai har jeg vært så utrolig heldig og vunnet på hele 2 Give Aways.
Premiene dumpet ned i postkassen min omtrent samtidig her om dagen og nå nyter jeg synet av de vakre gjenstandene.


Først vant jeg dette utrolig vakre maleriet på Give Away på den nydelige bloggen Harmoni og Kontrast. Det er malt av dyktige Solveig. Hennes malerier kan du nå beundre og også kjøpe via hennes blogg Vintage Paintings.


Et par uker senere fikk jeg igjen den gledelige beskjeden om at jeg hadde vunnet på en Give Away. Jeg kunne nesten ikke tro det var sant. Jeg som aldri vinner noe som helst :o)
Denne gangen hadde jeg vunnet på Give Away hos Anns Draum.
Anns Draum er en herlig og inspirerende blogg som jeg ofte besøker.
Premien var ikke mindre enn 3 vakre ting fra Lisbeth Dahl. Jeg fikk en sart rosa sminkepung med "bling-bling"-lås og som jeg faktisk har ønsket meg lenge, en supersøt nøkkelring med sandal med "diamanter" og en liten pilleeske formet som et hjerte og med perlemorslokk. Lykke!


Tusen hjertelig takk!!

1 kommentarer:

Familien Furu sa...

Så heldig du har vært :)
Nydelige ting du har vunnet!

Fortsatt god pinse
Klem klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...