8.5.10

Villa Minde

Den siste tiden har nærmest all ledig tid gått med til forberedelser til og salg av hus.
Endelig er den fasen over og vi kan konsentrere oss fullt og helt om vårt nye drømmehjem.
Snekkerne står virkelig på og det er fantastisk å se fremgang hver eneste dag.
Nå er all takstein på plass og vi synes det ble lekkert :0)




Inne isoleres det i henhold til ny "TEK 07" og det betyr ekstra isolasjon
og godt og varmt hus :0)
Snekkerne har også satt opp rammeverket for de forskjellige rommene og
det er kjempegøy å se konturene av hvordan det blir. Selv om man har tegninger
og mål så synes i hvert fall jeg at det er vanskelig å se for seg hvordan det egentlig blir.
Jeg kan ikke si annet enn at vi er strålende fornøyde :o)

Her blir det grovkjøkken med kjølerom, ekstra vask og ekstra stekeovn.


Dette bildet er tatt på soverommet vårt med walk-in til venstre og bad til høyre.


Dette er inne på badet vårt. Til høyre blir det dusjnisje og til venstre toalettrom.
Ideen til eget toalettrom inne på badet har vi fått på ferie i USA.
Det er veldig praktisk synes vi :0)

6 kommentarer:

Marthe sa...

FOR et hus! Gleder meg til å følge deg videre:)

Marthe

Landlige Hjem sa...

Huset deres blir sååå utrolig vakkert, skal bli så gøy å følge med videre :)
Nyydelig!!
Takk for koselig hilsen hos meg!:)
Ja flisen var stor hihi, helt utrolig! :) Tror jeg tar det litt mer forsiktig med vask av tre heretter *ler* :) 1 cm lang, gikk inn på den ene siden og ut på den andre, må bare le av det hele, ganske så komisk egentlig :))
Men dette går over, bare så kjedelig at jeg ikke får brukt den..
Ønsker deg en nydelig søndag :)
Klem fra meg
Anki

milla sa...

HEI VENNEN!! Å så kjekt å sjå at huset har tatt form inne i , det er ei fantastisk spennende tid dokke er inne i no :) Nydelig hus skal bli spennende å sjå kva du velge inni :) Sikker på det blir ike smakfult. Ha ein fin søndag ettermiddag !!! Klem ♥ milla ♥

Ocean showroom sa...

Alltså det huset är så fint!!! Jag ser fram emot att följa fortsättningen! Massor av kramar Alexandra

Camilla sa...

Takk for hyggelig hilsen inne hos meg!
Så spennende med husbygging, gleder meg til å følge med videre.

Klem C.

Vera sa...

Heisann;)
du er HELDIG! Minde er et utrolig vakkert hus!
En i familien har flyttet inn i sitt for en stund siden.Spennende å se hvordan du har planlagt ditt;) Planløsningene til mange husprodusenter synest jeg er forferdelig kjedelig...jeg hadde nok oxo hentet inspirasjon fra over there;)
Legger meg til som følger jeg;)
lykke til videre med husbygging!!!
klem vera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...