13.5.10

Tips

Min mor har tipset meg om butikken LampLagret i Charlottenberg i Sverige,
rett over grensen. Butikken er 700 m2 og har "alt".
De har også en nettbutikk som har ganske bra utvalg. Prisene er gode og når
man attpåtil  kan spare 20 % på kursen så tenker jeg at det nok
kan lønne seg å ta en tur dit når det skal handles inn lamper til huset.
I tillegg til lamper har butikken litt møbler og interiør,
mest i maritim og New England stil. Her er et lite utvalg.







Ønsker alle en fin kveld!
I morgen er det fri for min del og da blir det ut og finne 17. mai klær til yngstemann.
Heldigvis har vi jentene våre kjære bunader og slipper å tenke på hva vi skal ha på oss på slike festdager :o)


2 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Takk for tips!
Har planer om en aldri så liten harrytur;) Kjekt å vite om andre butikker enn bare mat, drikke og godis;P

Bunader er jo så fint, og utrolig praktisk! Ikke en eneste gang etter komfirmasjonen har jeg lurt på hva jeg skal ha på meg på slike dager=) Enkelt og utrolig fint!

Ha en fantastisk kveld, og helg=)
Klem

Anns draum sa...

Du har vore heldig;)) Ta ein tur innom meg:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...