30.5.10

Stettefat og pelargonia

I dag har vi hatt en koselig mor-datter dag.
Vi dro til min barndoms by Drøbak. Drøbak har status som turiststed
og det betyr blant annet søndagsåpne butikker i sentrum.
I følge datteren er åpne butikker et veldig godt utgangspunkt for kvalitetstid, nemlig! ;0)
Det er ikke så mange butikker i sentrum, men de som er der er virkelig fine. Vi brukte god tid i interiør- og skobutikker og avsluttet dagen på konditori. Før vi dro hjem gikk vi en tur innom det fine gartneriet. Dagens kupp ble et stettefat og noen lysrosa pelargonia.








;0) Jeg ønsker alle en riktig god uke ;0)

12 kommentarer:

Anns draum sa...

Drøbak er ein kjempefin plass... Så kosleg å traske rundt i gatene der;) Her har det og kome i hus nokre rosa pelargonia i helga;) Eit nydeleg fat du har funne deg!!

klem:)

Martilie sa...

Nydelig stettfat og blomster!

Høres ut som en kjempekos dag!

Vi har nytt sol, hatt middagsgjester og bare kost oss..

Ønsker deg en fin ny uke!



Klem fra Tove

Lykkeliten sa...

Så fiiiint!!!
Stettfatet var helt nydelig=) Hvor har du kjøpt det? om du vil si det;)

Håper du har en flott kveld!
Klem

Vera sa...

Nydelig stettfat;)vet du hvilket merke det er fra?tror nemlig det hadde passet ypperlig på mitt kjøkken;)))
deilig med mor-datter tid;)jeg og mine var på loppis;)
God uke til deg oxo!!
Klem

Vera sa...

miljøgården er en av mine favoritter;)
Må finne senga jeg oxo,skal jeg komme meg opp å gå av meg en del av kaloriene;)))
nattinatt;)

Vintagepaintings sa...

Hei hei,
Takk for kjempekoselig kommentar hos meg her for leden!
Nå fikk jeg lyst til å ta meg en tur til Drøbak - det er sol i dag og det passer perfekt for en liten utflukt - om det ikke stod mange andre ting på listen i dag da...
Ønsker deg en flott dag i solen :)
Klem fra Solveig

C ♥ sa...

Så koselig med litt ordentlig kvalitetstid :)

Ønsker deg og dine en fin uke!
klem C ♥

Katarinas hjem sa...

Så nydelig stettfat. Sånn kunne jeg også tenke meg.
Ønsker deg og dine ei fin uke.
Klem fra Katarina

Fru Andersen sa...

Åååå det stettefatet var utrolig fint! Heldige du!

Skikkelig flott kupp du har gjort under her, fantastisk flott både skrivebord og kommoder!

Ha en strålende kveld videre!

Camilla sa...

Takk for hyggelig kommentar hos meg:)ferien var nydelig ja!
Flotte ting du har kjøpt deg, så nedover på kuppet fra finn.no! Gjett om jeg ble misunneliiii!! hehe.. :) Kjempe fine møbler!
Tegningene fra kjøkkenet deres så også utrolig bra ut!
Det er virkelig gøy å bygge hus ja!!:)
Ha en fin kveld videre.
Vi blogges:)

Trine sa...

Hei hei.
Høres skikkelig koselig ut med mor-datter dag og kvalitetstid. Vi har sånne dager her i huset og så en gang i blant. De dagene setter jeg umåtelig stor pris på:)
Likte spesielt godt stettefatet, det var helt nydelig.

Ha en fin uke:))
Klem

Camilla sa...

For et nydelig stettfat og vakre blomster. Koselig med mor og dattertid!

Klem fra meg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...