28.5.10

Funn på finn

I dag har jeg gjort et kupp på finn.no. Syns jeg selv da :-p
Min kjære var kanskje ikke like begeistret da jeg tidlig i morges ringte og fortalte om kuppet og forsiktig spurte om han kunne hente skattene "sånn ganske snart i løpet av et par timer, pliiis"??
Ja, men hengeren er full av materialer som må på fyllinga, sa han...
før han tilbød seg å dra og tømme hengeren og så hente "kuppene" (som han ikke var helt sikker på om virkelig var kupp, men egentlig noe rask som andre ønsket å bli kvitt på en enkel måte ;0)
Nå sitter vi imidlertid her og beundrer det som vi er enige om virkelig må være et godt kjøp likevel. Når enden er god....





Nå er planen å male både sminkebordet og de to nattbordene i hvit "bomull" og VIPS så skal de bli et vakkert skrivebord til å ha i gangen og to lekre lampebord til å ha... et eller annet sted ;0) Ja, det er altså planen. Innrømmer at jeg er grønn, fersk, blank, kunnskapsløs - you name it! -  når det gjelder oppussing av møbler. Jeg setter min lit til gode råd og tips fra fjern og nær :0)


Jeg har også vært så heldig å få en award fra Lykkeliten med
den herlige bloggen Alle oss 4 =)
Tusen takk - jeg ble superglad for at du tenkte på meg!! :0)
7 ting om meg selv... Jeg tror jeg får ha det til gode en liten stund siden det ikke er så veldig
lenge siden jeg vred hjernen og forsøkte å finne på noe interessant - ikke lettere nå,
men plutselig "løsner" det nok ... ;0)

Jeg vil gjerne gi awarden videre til to bloggere
som jeg synes det er utrolig koselig og inspirerende å besøke:


og


Anbefaler alle et besøk hos dem!

4 kommentarer:

Vera sa...

Definitivt et FUNN!
Det blir lekkert;)
Er like uerfaren ang.maling;/
God Helg;)
Klem

Trinemor sa...

Hei! Nå ble det dobbeltartig til meg å stikke innom deg; for det første - det sminkebordet og kommoden så jeg også på finn i dag og kjente nesten lysten til å kjøre 50 mil å hente det rive i meg, hehe - og så artig å se det hos en "medblogger" :P Elsker sånne møbler med utsvingte ben selv også. Du må male det hvitt ja, det kommer til å bli helt nydelig :) Uten tvil et skikkelig kupp!

Anbefaler deg å pusse over godt med et fint sandpapir før du grunner og maler. Jeg ser for meg dette som lekkert om du pusser ned og får litt slitt look til slutt, men det er jo avhengig av stilen din ellers :) Åh så heldig du er, det kommer til å bli så bra!

Og så ser jeg at du sender lille meg en award også - det er jo veldig koselig!

Takk skal du ha og lykke til med oppussingen! Håper du blogger om det ferdige resultatet etterhvert :)
Klem, Trine

Martilie sa...

Hei, for et herlig kupp du har gjort! Det kommer til å bli kjempefint :)

Jeg gjør det samme som Trine ovenfor.. Lett pussing og heftgrunn er viktig og så er det bare å male iveg :)

Har noen prosjekter på gang, men er så treg å komme igang :)

Lykke til!

Og gratulere med AWARD! Så koselig!!

Ha en flott dag, her skinner solen :)

Klem fra Tove

Familien Furu sa...

Hei hei :)

Neimen du da :) Jeg beundret virkelig skattene dine, det var jo lekkert :) Og fy så pent det vil være når det blir forvandlet til hvitt :)

Også award... så skjønn du er :) det var jo bare så overaskende når jeg skrollet meg nedover :)
Tusen takk!

Ønsker deg en herlig lørdag :)
Klem klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...