24.5.10

En endring fører den neste med seg...

Etter å ha endret mening (..igjen..) og valgt hvitvasket eikeparkett så våknet jeg plutselig - midt på natten - og husket at vi jo for lenge siden hadde valgt benkeplater i mørk valnøtt...  iiiik - nå ville jeg jo ha disse også i hvitvasket eik!!! Heldigvis kom alltid like servicemindede Grethe hos Rosenlund Kjøkkeninteriør meg til unnsetning - nok en gang...
I siste liten fikk vi endret bestillingen ;0)

Tegning av hvordan kjøkkenet skal bli.

Slik ser det ut nå:

Under dette vinduet kommer den koselige sittebenken.

Under dette vinduet blir det vask og til høyre kjøkkenøy.


Der hvor stekeovn og koketopp skal være skal vi ha benkeplate i sort granitt.

Nyt de siste timene med pinsefri alle sammen,
nå er det straks Cougar Town på menyen her i huset.
Men først vil jeg takke for alle de koselige og nyttige kommentarene dere legger igjen på bloggen min. Jeg setter utrolig stor pris på dem!!


4 kommentarer:

Silje sa...

Heihei! Fant deg gjennom en kommentar, og det er jeg glad for! :) For et utrolig flott hus dere bygger. Her følger jeg gjeerne prosessen! Kjøkkenet ser ut til å bli lekkert!

Ha en flott uke!
Klem fra Silje

milla sa...

Å det blir ekkert gle dej kjempe deilig med stort kjøkken !! Dokka sitt såg litt større ut enn vårt, det er ca 20 kvm. lykketil !!! klem

små og store drømmer sa...

Takk for tips ang min syke voffs.
Jeg løp rett til kokeplaten og kokte ris. Dessverre gikk det lille hun fikk i seg rett opp og ut igjen.. Hun har heldigvis ikke kastet opp i natt, men heller ikke fått i seg noe særlig vann. Så jeg får gå innom apoteket etterpå og kjøpe en stor sprøyte, så jeg hvertfall får i henne litt vann. Albert var skjønn da :)

Spennende byggefase dere er inne i nå. Skal absolutt følge med fremover.
Ønsker deg en fin uke :)

Lykkeliten sa...

Åh, den sittebenken!!! *smelt*
Slik VIL jeg også ha på kjøkkenet! Når jeg engang får større kjøkken... hehe...
Kommer til å bli nydelig=) Gleder meg til å se når ting kommer opp!=)

klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...