23.5.10

Det er gøy å bygge hus!

I dag holder min kjære på med å isolere loftet. Det er en støvete og ikke minst VARM jobb. Men han klager ikke og syns faktisk det er moro.

Her blir det god lagringsplass.


I dag har vi en gang på under 4 m2 - en klar utfordring for 4 mennesker og én hund ;0)
I Villa Minde er gangen 15,8 m2. DET blir forskjell det. Alle hjerter gleder seg!!

Gangen sett fra inngangsdøren. På hver side er barnas rom og innenfor
gang med trapp opp til andre etasje. Mellom gangene blir det doble glasdører.

Gangen sett innenfra. Ytterdøren blir dobbel og malt svart høyblank

Isoleringen av 2. etasje med blant annet stue og spisestue er også snart ferdig.

Bildet er tatt fra tv-kroken mot spisestuen.

Høyt og fint under taket ved sitronvinduet ;0)

;0) Fortsatt god pinse ;0)

6 kommentarer:

Fru Andersen sa...

Hjelpe meg så fantastisk dette huset kommer til å bli! Ser det hele for meg, med den doble ytterdøren i sort og de store lyse rommene. LIKER! Synes dere har valg et flott gulv, lyst gulv står øverst på min ønskeliste;-)

Morsomt å se at det går fremover i huset!

Ha en fin kveld videre!

Marthe sa...

Må innrømme at jeg misunner deg bittelitt som får bygge ditt eget hus;) her må vi ta til takke med et stort oppussingsprosjekt.... ;) Hjelp, det tar tid, men er det ikke utrolig morsomt med alle avgjørelsene som må gjøres?
Ha en fin mandag.

Klem, Marthe

Lykkeliten sa...

så gøy å bygge sitt eget hus da! Ser ut som det blir kjempestort og fint=) Synes det var lett å se ting for seg når jeg la ut bilder av byggingen vår! MEN nå som jeg ser her og du forklarer, er det ikke like lett;-P Blir gøy å se fremover! Håper dere har en fantastisk pinse!
Klem=)

Katarinas hjem sa...

å så spennende. Artig når veggene inne i huset kommer opp, da ser en liksom litt, hvordan huset blir.
Ser innom rett som det er. Artig med nye hus.
God natt fra Katarina

milla sa...

Å så kjekt, hadde aldri villet vore foruten mitt nybygde hus sjølv. No er det snart at platene kjem på og du virkelig får romfølelsen. Ei deilig men utrulig slitsom tid . Nyt den men ha tid til kvarandre klem

Elizabet Stilig hjem sa...

Spennende å bygge hus! Lykke til videre, blir sikkert deilig å få det ferdig.

Tusen takk for hyggelige ord du la igjen hos meg angående piketitteren. Enig med deg, jeg maler den nok hvit, Passer nok best inn her hos meg.
En fortsatt fin kveld til deg og dine!
Klem Elizabet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...