11.5.10

Bad

Søte Grethe fra Drømmekjøkkenet har igjen vært en engel og hjulpet meg med å
tegne baderomsinnredning. Ett forsøk og hun tegnet det akkurat sånn som jeg
vil ha det. Jeg synes det er lettere å holde det i orden i skuffer enn i skap... Litt lettere
i hvert fall :o)


Jeg leter høyt og lavt etter de riktige lampene. Jeg syns det er vanskelig jeg...

Denne taklampen fra LamperOnline falt jeg pladask for. Den er såååå fin!




Disse vegglamper er også superfine.

Cadiz vegglampe fra Little England Design

Ikke lett å velge nei,
men det er jo tross alt en veldig koselig "jobb" å lete etter de riktige detaljene.
Ha en fin kveld!

10 kommentarer:

Camilla sa...

Flotte lamper du hadde funnet der ja! Og en kjempe lekker innredning til badet!:) Skuffer er garantert bedre enn skap!:)

Lakka sa...

Flotte lamper! Vi har kjøpt vegglamper fra Damixa, "Tradition" serien. Synes de er veldig fine:-) Verdt å sjekke ut?

Ha en fin fin dag!:-)

Lakka

Trine sa...

Stilig og spennende bad med lamper du viser. Er ikke alltid like lett å velge, men det fikser du lett. Likte veldig gotdt lampe og lampett.

Takk for kommentar inne hos meg:))
Ha en srålende uke;)
Klem fra Trine

C ♥ sa...

Lekkert!
Hvordan har det gått med hussalget?
Vi har solgt nå og det er utrolig deilig at det er ute av verden. Overtakelse 1.juni så her går det unna!!

Ønsker deg en fin onsdagskveld :)
klem C ♥

Divamamma sa...

Alt var flott!

Vera sa...

Badet blir lekkert;)
heeelt enig i skuffer,i skap får jeg det aldri til å "gå opp";)
nydlige lamper oxo!!!!
klem

Fru Andersen sa...

Å det badet blir skikkelig fint! Likte så godt den lysekronetaklampen til badet jeg, den skal jeg legge inn på drømmelisten min;-) Og de utelampene var også fine, en slik i taket under en balkong ser jeg for meg må bli aldeles nydelig!

Synes det går fort fremover med huset deres nå, skikkelig flott blir det!

Tusen takk for bursdagshilsen, ha en fin dag videre!

Elizabet Stilig hjem sa...

Så mange lekre detaljer, ja her var det mye fint!!

Takk for kjempekoselig hilsen du la igjen hos meg. Hyggelig at du vil delta i giveawayen.

Klem Elizabet

Familien Furu sa...

Hei hei :)
Lampene var lekre, spesiellt lyskronen :)

Så koselig ar du ville være med på Give Away inne hos meg :)

Ønsker deg en herlig helg og en super 17 mai!
Klem klem

Lykkeliten sa...

Så herlig! Så kjekt med en som kan hjelpe med slikt=) Farlig å se fine bad, jeg får lyst til å begynne på vårt med en gang! hihi... Men enn så lenge så venter vi på de lotto-millionene;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...