4.5.10

Award

Jeg føler at jeg er inne i en bra periode nå altså. På søndag var jeg så heldig å få denne awarden fra søte Anki med den flotte bloggen Landlige Hjem. Jeg ble kjempeglad :0)

Jeg ønsker å gi denne videre til to fantastisk fine og inspirerende blogger
som jeg har stor glede av:

og

Det er vanskeligere enn man skulle tro å fortelle 7 ting om seg selv og de burde attpåtil være interessante... Ja,ja interessant eller ikke, here we go: -må høre på P4 hver morgen -har en tatovering på venstre skulder -favorittreisemål er Naples i Florida -elsker mann og barn -foretrekker rosévin -lettrørt og gråter alltid når jeg ser "Ekstrem oppussing" -synes det er hysterisk gøy å stå slalom selv om jeg er ganske så dårlig til det :o)

Med dette ønsker jeg alle en strålende uke!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Gratulerer med Award!:) Gøy å lese litt ting om deg, -og kan fortelle at du ikke er alene om å grate av ekstrem oppussing..haha.
Ha en fortsatt god uke!:)

milla sa...

ÅÅÅÅ tusen takk kor snill du er :) KJekt å høre litt meir om deg så eg tar med den videre :) Ha ein fin dag, kjekt at guttene våre er like gamle ! KLEM ♥ MILLA ♥

♥ Hege`s Cute N Cool Blog ♥ sa...

Takk for fine ord ♥

Så morro å få award da!!! Det fortjener du vettu ♥ Gratulerer ♥

Artig å lese om dej da hehe ♥ Ja du er ikke alene nei om å gråte av ekstrem opppussing!!! det er jo ett helt fantastisk program!!!! I Like ♥

Ønsker dej en herlig dag ♥

Klem ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...